Financiele jaarverslagen

Onderstaand vind u een overzicht van de inkomsten en uitgaven van onze Stichting. Tevens vindt u een overzicht van de verplichtingen door de stichting aangegaan m.b.t de lopende en toegezegde projecten tot 2014.

2009

In 2009 mochten we totaal ontvangen aan donaties een bedrag van 4668,19 euro. Hiervoor willen we uiteraard al de gulle gevers heel erg bedanken. Verder waren de onkosten in 2009 2,8 procent van het totaal van de donaties.

Download het jaarverslag 2009 in cijfers

2008

In 2008 mochten we totaal ontvangen aan donaties een bedrag van 5.681,60 euro. Hiervoor willen we uiteraard al de gulle gevers heel erg bedanken. In de komende 2 jaar hebben we ons als doestelling voorgenomen om 100 vaste donateurs te werven.
Twee acties willen we u niet onthouden.
Ter gelegenheid van een 50e verjaardag ontvingen we 1.000,== euro.
Ter gelegenheid van een afscheid van een werkplek ontvingen we een donatie van 2.202,50 euro.

2007

In 2007 hadden we aanzienlijk minder sponsorinkomsten dan de afgelopen 5 jaar daarvoor. Van 2001 t/m 2006 ontvingen we in het kader van het sponsorcontract met het Noorderpoortcollege jaarlijks een bedrag van ruim 13.000,== euro. De afspraak was een vijfjarig contract. Daarna konden andere goede doelen een aanvraag indienen. Vijf jaar lang hebben werknemers van het Noorderpoort d.m.v een kleiner kerstpakket hieraan bijgedragen. Daar waren we uiteraard erg blij mee. Het is dus niet onverwacht dat de inkomsten in 2007 lager zouden uitvallen. Naast wat kleinere donorbedragen, mochten we van OBS het Anker uit Zuidhorn voor een school inChinakury India, in het kader van het zendingsproject een bedrag ontvangen van totaal 2.343.15 euro.
Daarnaast ontvingen we 2.500,== euro aan anonieme giften (2).

Downloads: